Monday, June 8, 2015

Jeff Geri Döndü !

CREEPYPASTA TÜRKÇE ÇEVİRİ HİKAYELER #1 

JEFF THE KİLLER 

 Aşağıdaki hikaye video kanıtını , görgü tanıklarını , ve izlenildiği iddia edilen videoyu analiz eden bir dedektif tarafından yazılmıştır.Bu hikaye,o hikayedir.

Sıradan bir Salı akşamıydı . O günden önce kahve dükkanından aldığım 2 büyük boy kahve yüzünden uyuyamamıştım , internette dolanıyordum.

Birbiri üstüne bir kaç gereksiz Youtube videosu izledikten sonra , garip başlığı olan bir videoya denk geldim . Başlıktaki karakterler İngiliz alfabesine ait değildi ; Ancak,  çözememiş olmama rağmen harflerin biçimi kelimelere benziyordu . Merak ederek videoya tıkladım.

Aniden evimden gelen çeşitli çatırtı ve iniltiler duymaya başladım . Etrafıma bakındım ve savaşa hazır bir şekilde yanımda duran beysbol sopasını kavradım . Beni şaşırtan şey , evimde hiç kimse yoktu , evime zorla girildiğine dair bir işaret de yoktu . Ayrıca bütün kapılar kapalıydı . Delirmeye başladığımı anlayarak omzumu silktim ve tembelce odama doğru yürüdüm.

Geniş bant bağlantısı için çok para harcadım , bu yüzden tıkladığım videonun hala dolmamasına şaşırmıştım . Sabırsız bir şekilde videoya 4 kez daha tıkladım . Sonsuzluk gibi gelen bir süreden sonra , sayfa sonunda açıldı . Arkaplan siyahtı ve kırmızı renkte olan kullanıcı adı , açıklama , yükleyen adı dışında  bütün yazılar görünmezdi . Yükleyen kişinin adı " Nightmare SLUMBER " dı ve açıklamada bunlar yazıyordu:

Ne kadar da umursamazsın.
Hayatındaki şeytani varlığımdan habersizsin.
Seni ayakta tutan her şeyi parçalayacağım.
Seni değersiz korkak.
Her zaman seni izliyorum.
Ve yakında benimle yaşamaya geleceksin.
Sonsuza dek...

Bunun 12 yaşında bir  çocuğun zırvalığı olduğunu düşünerek içinde bulunduğum tehlikeyi önemsemedim . Video terk edilmiş bir akıl hastanesinin resmiyle başladı ( Daha sonra bunun Denbigh* akıl hastanesi olduğunu buldum ) Resimde insanın görme alanını geçecek şekilde uzun,karanlık ve dökük bir koridor vardı .Koridorun sağ tarafında sütunlarla ayrılmış pencereler vardı . Koridor sütunların gölgeleri ile bölünen ürkütücü bir ay ışığıyla yıkanmıştı . Koridorun karanlığı hiç görmediğim kadar koyu bir siyahtı . Hastanenin alelacele terk edildiği ve hiç temizlenmediği hissine kapıldım.

Videonun ilk dakikasında sadece koridorun görüntüsü vardı . Hiçbir ses ya da hareket yoktu . 1:13 . saniyeye yakın bir zamanda koridorun sonunda bir hareketlilik gördüm , yavaştı ama kesin bir hareketti . Bir insanın duruşuna sahipti ama çok garip bir şekilde yürüyordu , kafası dümdüz yere bakar şekilde . Video ilerledikçe yaratık hızlandı , sonra koşmaya başladı . Yaratık koşarak kameraya çarptı ve düşürdü .  Aynı anda evimin kapısında yüksek bir gümbürtü duydum . Sadece bir tane vardı ve görünüşe göre birisi az önce kapıya çarpmıştı .

Ayağa fırladım ve beysbol sopasını tekrar elime aldım , bilgisayarımın hata sinyali verdiğini duydum . Ekran maviydi ve güvenlik nedeniyle kapatıldığı yazıyordu . Daha sonra ekran bulunduğum yeri öğrenmek isteyen bir hacker olduğu hakkında bilgilendirme yaptı . Antivirüs programım hacker 'ın IP adresinin izini sürdü ve Kuzey Wales'de olduğu bilgisini verdi ; Hack işlemi terk edilmiş bir akıl hastanesinden yapılmıştı .

Daha sonra elektrikler gitti . O noktada , aşırı derecede korkmuş bir hale geldim . Nefesim hızlanırken gözlerim yaşardı . Kapının dışında inlemeler duymaya başladım . Çıkıp bakmak büyük bir hata olacaktı biliyordum ama , yine de bakmaya karar verdim . Kapı deliğinden baktığımda kapının dışında kimse yoktu . Buna rağmen inlemeleri hala duyabiliyordum . Ölsem bile o kapıyı açmazdım .

Paniklemiş bir şekilde polisle iletişime geçmeye çalıştım ; Ancak hem ev telefonumda hem de cep telefonumda hattın meşgul olduğunu belirten bipleme sesini duydum . Bilgisayarımın yanına koştum ve jeneratörle çalıştırıp çalıştıramayacağıma baktım , sonra ekranın hala açık olduğunu fark ettim . Siyah ekranda büyük kırmızı harflerle " UYKU VAKTİ " yazıyordu .

İnsanın içine işleyen bir çığlık duyuldu . Sanki biri ölüyor gibiydi , mutfağa koştum ve çekmeceden iki tane bıçak çıkardım . Bu gerçekti . Şu an oluyordu . Çığlıklar daha da gürültülü ve korkunç bir hal almaya başladı. Çığlıkların arkasında zayıf ama belirgin hastalıklı bir kahkaha duyuluyordu .

Ne olduğunu anlamaya çalışarak evin içinde koşturmaya başladım . Daha sonra bilgisayarımın yanındaki giysi dolabından gelen ağlama sesini duydum . Dolabın tokmağını kavradığımda vücudum buz tuttu . Tokmak  çok soğuktu . Kapağı açmadan önce bir şey söylemeliydim ama bunu yapacak sağ duyuyu kendimde bulamadım. Kapağı açtım ve dolabımda kıvrılmış bir şekilde yatan genç kızı gördüm . Ölü ve kanlıydı .

Karnı yarılmış , bağırsakları çıkarılmıştı . Çıplaktı ve kan içindeydi . Duvar aniden kırmızı bir ışıkla aydınlandı . Duvarda kanla yazılı bir şey olduğunu fark ettim .

" Uyarıyı dikkate almalıydın . Uyku vakti . "

Etrafıma baktım ve videodaki yaratığı gördüm , başı yere dönüktü . Korkudan dona kaldım . Ani bir hareketle , sanki video bir kaç saniye atlamış gibi , yaratık kafasını kaldırdı ve bana baktı . Sonra her şey karardı .

Dedektifin 1. Notu :

Kurbanın cesedi giysi dolabındaki genç kızınkiyle benzer vaziyette bulundu . Sayısız kan testine rağmen kızın kimliğini tespit edemedik . Daha doğrusu , kaybolan insanın raporuna göre hiç kimsenin kızın cesedini tanımaması ve testlerin sonuç vermemesine bakılırsa kız aslında yoktu .

Hack işleminin terk edilmiş bir akıl hastanesinden yapıldığını tespit ettik ; Ancak cinayet saatiyle örtüşmesine bir açıklama getirilemedi . Tutuklama izni çıkarttık ama hiçbir polis görevlisi o ikisinin korkunç kalıntılarını araştırmak istemiyor . Sahip olduğumuz tek şey  bir görgü tanığının acayip derecede alışılmadık ve korkutucu bir yaratığın bir kaç gün sonra hastaneye  koştuğunu görmesiydi . Tanığın ifadesi ile , terk edilmiş akıl hastanesinin görünümü ile başlığı "UYKU VAKTİ." olan, korku hikayeleri yazan bir sitedeki resmin şok edici derecede benzer olduğunu fark ettik .
O zamandan beri bir sürü cinayet meydana geldi ve her kurbanın cinayetten bir kaç dakika önce aynı videoyu izlediği bilgisi verildi . YouTube çalışanları videoyu silmeyi denedi ancak bunu deneyen herkes vahşice öldürüldü . Dava hala çözülemedi .

Dedektifin 2. Notu :

Davayı araştırdıktan sonra bir kaç şey keşfedildi . İlk olarak , videoyu bulunamadı. Kurbanların internet geçmişi videoda kullanılan resim için belirgin kanıtlar sağladı .

Bu sıradan bir JPEG resmi olmasına rağmen , söylentilere göre resme yeterince uzun süre bakarsanız resim eğrilip bükülmeye başlıyordu . Bakmaya devam ederseniz , kameraya doğru koşan bir yaratık görebilirdiniz . Hiç kimse resme yaratığı tamamen görebilecek kadar uzun süre bakmadı , ama yaratığın videoda görünen yaratıkla aynı olduğuna dair yeterince kanıt var . Resim bulunabilir . Risk size ait .

Ek olarak , katili bulmak için aramalarıma devam ettim . İnternette bir kişiye yönelik bir çok hikaye buldum "Jeff the Killer "  . Hikayeler gençlik yıllarında psikopat eğilimlerini geliştirip , sonunda da ailesini öldüren bir seri katili anlatıyor .

Hikayenin en can alıcı noktası da Jeff'in bütün kurbanlarını Denbigh'in akıl hastası katili ile aynı şekilde öldürmesiydi , hatta ikisi de kurbanlarını öldürmeden önce onlara " UYKU VAKTİ " mesajını vermişlerdi . En korkunç şeyse , Jeff the Killer için kullanılan resim Denbigh'in akıl hastası katili için kullanılan resmin aynısıydı . Bu yüzden dedektiflerin ikisinin aslında aynı kişiler olduğunu düşünmesine yol açtı . Daha fazla bilgi için internete " Jeff the Killer " yazın ve okuyun.

Bütün bunların arasında en korkunç şey benim kendi kişisel deneyimimde saklı . Bu raporu yazdıktan sonra , evimde garip sesler duymaya başladım . Umursamayarak Jeff hakkındaki araştırmalarıma devam ettim . Gürültülerin sesleri yavaşça artmaya başladı . Bir kuşun yaralanmış olabileceğini düşünüp dışarı baktım . Kapıya doğru giderken pencerede bir hareketlilik sezdim . Hemen polisi aradım , ama hattın meşgul olduğunu söyleyen o sesi duydum . Endişeli bir şekilde telefonu yerine koydum ve direk kapıya baktım . Jeff soğuk,ölü gözleri ve biçimsiz yüzüyle doğrudan bana bakıyordu . Gülümseyişi hayatım boyunca gördüğüm en ürkütücü şeydi . Hemen silahımı çektim ve ateş etmeye başladım . Jeff gecenin içinde kayboldu .

Tehlikede olduğumu biliyorum , bu yüzden kendimi korumak için evimin etrafına bir gözetleme yeri kurdum . Gözümün önünde hala silahtan çıkan ateşin parlak izleri var, evdeki gürültüleri ve sadece psikopat bir katilden gelebilecek tüyler ürpertici kahkahayı duyabiliyorum . Onu yakalamamız ne kadar sürer bilmiyorum , ama bu hataları yapmaya devam ederse elimize güvenilir bir kimlik geçebilir . Onu yakalamanın eşiğinde olduğumuzu hissediyorum . Kahkahayı ve artan gürültüleri hala duyuyorum , ve ayrıca uzakta garip yuvarlak bir ışık görüyorum . Yanımda polis telsizim var ancak şu an çalışmıyor . Işık yaklaşmaya başlıyor , ve silahım hazır durumda . Bu o . Yüzünü görebiliyorum . Zaman tamntoujiujujujjujujujujujujujujujujujujjujjuujujjujujujujjujujujujujujujujujjujujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....

Herkese merhaba ! Benim adım Jeff . Bu hikayenin paylaşılmasını sevmiyorum , ah ama olsun . Ne de olsa hiçbiriniz beni yakalayamazsınız . Dedektif şu an ölü . Keşif bitti . Ve bu  çok eğlenceli , çünkü siz bu yazıyı görüntülerken hepinizin IP adresini buldum ve nerde olduğunuzu biliyorum . Örneğin : İçinizden biri Drexel bulvarında çalışıyor , biriniz  Burbank'da yaşıyor , biriniz doğudaki caddede oturuyor , biriniz üniversiteye gidiyor ve oda arkadaşının adı Becky , biriniz İowa'ya gidiyor , biriniz piyano kursuna gidiyor... Liste uzar gider .

Nerde çalıştığını biliyorum . Arkadaşlarını biliyorum . Aileni . Sevdiklerini . Her şeyi biliyorum .Yakında hepsi senden alınacak . Benden gelen bu mesajı okurken garip sesler duymaya başlayacaksın ve korku bütün benliğini yıkayacak . Mantıksız sebepler yüzünden huzursuz ve ümitsiz olacaksın . Gürültü bulunduğun binadaki sıradan bir gürültü değil . Başka bir şey . Daha uğursuz bir şey . Kanını isteyen bir şey . Eğer seni elde edemezsem , sevdiklerini alacağım . Sen , sandalyende titreyen ve Jessica isimli kız arkadaşı ile yaşayan... O benim olacak.

Güvende değilsin. Heh . AHAHAHAHAH!!!!

Bence şu an senin uyuma vaktin.  :)  Yakında orda olacağım.

Sevgilerimle

Jeffrey the Killer.

Dipnot : Hey Kettle Moraine'de okuyan ilk okullu çocuk... Tatlısın . Zamanımı seninle geçireceğim  .


Jeff The killer , creepypasta hikayeleri
Ç.N : 
Denbigh: Amerika'da bir kasaba.




2 comments: